Gåva till H.M. Konung Carl XVI Gustaf i form av pdf-fil, innefattande regeringsmaktens skräckinjagande personuppgiftshantering, människohandel och slaveri!

  Image result for kungen

GÅVA

H.M. Konungens Hovmarskalksämbete
Kungl. Slottet
107 70 Stockholm

Datum: 26 januari 2016

Bästa Ers Majestät Konung Carl XVI Gustaf,

Bifogar PDF med den nyutgivna trilogin Autentopias första del som gåva till er av mig En; allmänt kallad Stella och å folkets vägnar som ger sitt samtycke till detta. Jag har betalat 100 SEK för nedladdning och det är exemplar nr.2 som skänkts Er. Länk till PDF: http://www.autentopia.se/blogg/

Boken talar om ett Autentopiskt framtida samhälle efter att dagens Illusionssamhälle raserat sig själv vilket även den ekonomiska globala situationen talar för är inom en nära framtid. Vi behöver inte om vi inte vill leva i det förtryck vi gör idag där många har flytt den monetära diktaturen som råder i vår sk demokrati.

Från egen syn ser jag att det finns ett enkelt hjälpmedel till att återställa systemet till att tjäna Folket som det var menat och Ers Majestät har en betydande roll i denna möjliga händelse genom att återkalla den fullmakt som gav makten av Konungen till Riksdagen och ta tillbaka makten så att Folket blir skyddat och tjänat av sitt Rikes Konung igen. Detta är en tanke jag gärna utvecklar men är införstådd i att det inte är möjligt att få koma till tals som en liten människa av Folket så delar den här endast i reflektionssyfte.

Vi har ett fantastiskt landområde som beskrivs med kartgränser som Sverige där jag har valt att leva och ha mitt hem och jag önskar inget mer än att vi utvecklar det till en fredlig plats där sann frihet råder och folket kan leva med garanti att de skyddas av den höghet som beskyddar den från utomstående ondska.

I Autentopia har människornas medvetande nivå vuxit och det anses efterblivet med förtryck och tvång och om jag minns rätt har Kronprinsessan Victoria även en roll i boken som Folkets befriare, en sann hjältinna som hyllas.

Boken är skickad i största mänskliga välmening och kärlek och jag hoppas innerligen den blir läst och även roar och bildar till ett nytänkande.

 

Med största ödmjukhet och värme,

En;

Allmänt kallad Stella,

Fri människa och internflykting,

Tidigare agent för och med associationsrätt till personen:

Viktoria Kivipuro XXXXXX-XXXX.

Kontakt: stellasmejl@gmail.com

Mobil: XXXX XXXXXX

 

~ by mindcontrolinsweden on May 16, 2016.

Leave a Reply

 
